sunnuntai 12. toukokuuta 2013

tule jo kesä.

Heissan!
 
  Kesä on vissiin ihan oikeesti tulossa. Sen huomaa siitä, ettei tartte ulos mennessä takkia eikä korvia palele. Kesän tulon huomaa siitä, että vielä illallakin on valoisaa ja siitepöly kutittaa korvissa ja räkä valuu. ( mä oon taitava luomaan tämmösiä kauniita kuvitteellisia maisemia)
 
   Oltiin viikonloppuna kaverin mökillä. Mä niin haluun joskus semmosen punaisen mummonmökin, jonka ikkunapielet on valkoset, pihasaunan ja oman järven. Ja kauniita auringonlaskuja ja joutsenia kiitos! Sauna lämpes, ja ihailtiin löylyjen lomassa järvellä uiskentelevia joutsenia ja katseltiin niiden lentoa. Tuli ihan kesäfiilis.
 Käytiin myös kalassa ku halusin kalasoppaa, mut saalis vaan jäi vähä laihaksi. Matojen penkominen mullasta on ihan kivaa, mut vielä kivempaa ois ollu jos oltais saatu lohi :D Niitä varmasti uiskentelee ihan vilisemällä järvessä ja ongella ne saa varmasti ylös tuossa tuokiossa....
 
   Mökki ja netti ei vaan mahu samaan lauseeseen, siks mä luistin mun jo vuosikausia jatkuneesta perinteestä ja kuuntelin RADIOSTA suomipelit. Meillä oli kunnon kisakatsomo pystyssä, kone ja suomenliput vaan puuttu. Niitä suomenlippuja ois saanu kiuruveen maksimakasiinista kahdella eurolla, en vaan muistanu tunkee niitä ostoskärryihin kaiken sen limpparin ja karkin sekaan :D
Mulla on niin kova luotto Leijoniin, et lupasin ottaa talviturkin poies sitten KUN Suomi voittaa maailmanmestaruuden. Yleensä uskallan ottaa talviturkin pois ehkä elokuussa, oon maailman nössöin ku pelkään kylmää vettä yli kaiken.
 




Tulispa nyt se kesä!!! Loppukuu on melkosta hässäkkää, omat lakkiaiset, valmistujaisia, pääsykokeita ja sit yks kiva juttu mistä ehkä myöhemmin vähän lissää :)

  Vaikka mulla ei sen kummempia kesäsuunnitelmia oo, ootan kyllä kesää. Pampse lentää näillä näkymin Oxfordiin, eli Lontoon reissu mulla tiedossa kesällä! Helsingissäki vois käydä morottamassa tuttuja ja sit on muutamia häitä tiedossa :) Huippujuttu että kaverit alkaa mennä naimisiin, mä niin tykkään häistä!!!


 
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Piristähhä mua!