sunnuntai 5. toukokuuta 2013

yyy niinku yllätys

Heippa!
 
 Mun arki on tällä hetkellä koostunu joko tuhansista epäonnistuneista yrityksistä päntätä pääsykokeisiin tai isänmaallista virettä yllä pitäen Suomee kannustaen. Ei oikein oo ollu innostusta päntätä päähän varianssianalyyseja ja normaalijakaumaa ja binomitodennäköisyyskaavaa ( nyt mua oikeesti harmittaa, et nukuin sen matikan todennäköisyyskurssin). Jyväskylän valtio-opin materiaalia oon vähän vilkuillu ja arvatkaapas mitä se oikein sisältää!? :D FILOSOFIAA, sitä mitä vihaan ehkä maailman eniten...
 
  Mut on yks ihana juttu, mikä saa mut aina hirmu onnelliseksi ja iloiseksi: ihanat kaverit nimittäin!
 
    Pampse oli luvannu tarjota mun ikääntymisen ( joo, oon hirmu vanha...) kunniaksi pizzaa ja mähän en voi kieltäytyä ruuasta, haha :D Se raahas mut kämpille muka sillä verukkeella, että pittää oottaa unskia. Mut kaikki olikin suunnitellu mun selän takana mulle ihanat yllärisynttärit!!! :) Voi että ne on nähny mun takia vaivaa, ja voi että miten ihania ne on, et mulle tuommosta järjestää! Mä oon niin jörrikkä etten varmaan osannu niitä tarpeeksi kiittää, ei löytyny oikein sanoja sille fiilikselle just sillon. Olin vaan ihan sanaton ja suunnattoman iloinen ja onnellinen :)

 

 
 
 Pampsen kämpillä mua odotti kaverijoukon lisäksi KAKKU ja semmonen ihana kori, mistä löyty kaikkee kivaa ja vaaleenpunasta: vartaloemulsiota, hyväntuoksuista saippuaa, pari cd-levyä kaunista musiikkia, jalkavoidetta.... Niin, ja suklaata tottakai. Ja pieni kaunis kirjekuori, joka sisälsi lahjakortin kuumakivihierontaan!!!  Jepp, ihania ne mun kaverit on, aivan ylisulosia <3 
 
   Haha, mä sain synttärilahjaksi kummitädiltä laatikollisen suklaapatukoita ( varmaan tieteellistä tutkimusta varten: mikä niistä on paras) ja muutaman suklaalevyn. Eli syömistä on kyllä riittäny, mut ei oo yhtään haitannu :D Meinaa vaan hirvittää alanko joku päivä kieriä kuin pallo ko liikkuminen on jääny olemattomiin lääkärin käskystä vähäks aikaa.

 
 
 Ne ihanat oli väkertäny mulle kakun, joka oli älyttömän hyvää kaiken lisäksi. Ja lastannu pöydän täyteen herkkuja. Kyllä mulle kelpas ;)
( vinkki: pidä reetta tyytyväisenä = anna sille ruokaa)


ETSI KUVASTA KAKSOISLEUKA :DDD


  Mun haba pääsee oikeuksiinsa tuossa kuvassa. :D  Pampse oli askarrellu kaikilla taiteellisilla lahjoillaan tuommosen kauniin synttärihatun. Hellyyttävä, mut ei valitettavasti päätyny ihan arkikäyttöön :D mä en haluu et kaikki tietää et mulla on takana neljäsosa mun elämästä, oon niin vanha korppu!

  Mä taidan rakastaa yllätyksiä, positiivisia yllätyksiä nimittäin.

6 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Höhh, ja mä kun luulin ettei sitä tuosta kuvasta niin vaan löydä :DDDDDD

      Poista
  2. Piä sää mulle sitten tollaset synttärit? :D

    VastaaPoista
  3. oli siinä kyllä kumminki mukavat synttärit! :D vuojen päästä uuestaan?
    t. kaveri jota kutsut unskiksi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä oli kivat synttärit, kiitos sulle unskiseni!!! :) Hahaa, ens vuonna sitä on taas vuoden vanhempi, mut ehkä olo ei sillon tunnu nii vanhalta ku ei ennää täytä täysiä kymmeniä ;)

      Poista

Piristähhä mua!